Navštivte další projekty:  Stahuj.cz   |   Wallpaper.cz   |   Stable.cz   |   Vareni.cz   |   Turistik.cz   |   FreeSMS.cz   |   Smich.cz   |   Seznamuj.cz

Fot.cz - Záruka a reklamace


Záruka a reklamace

Záruční doba

Pokud není výslovně uvedeno jinak, vztahuje se na veškeré námi nabízené zboží zákonná záruční doba 24 měsíců od dne obdržení zboží.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nejde ani reklamovat.

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (tzv. rozpor s kupní smlouvou), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. V případě rozporu zboží se smlouvou má kupující nárok na tzv. zjednání nápravy a to

  • bezplatným uvedením spotřebního zboží do stavu odpovídajícího smlouvě prostřednictvím opravy
  • přiměřeným snížením kupní ceny
  • náhradním dodáním zboží (kupující má právo na výměnu zboží jen tehdy, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. O tom, zda je vada úměrná, rozhodne autorizované servisní středisko a to formou písemného posouzení této vady. V tomto případě bude zboží vyměněno za stejný kus, případně vrácena již zaplacená částka zpět).
  • odstoupením od smlouvy

Práva z odpovědnosti za vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého byla věc zakoupena. Je-li však v záručním listě uveden jiný podnikatel určený k opravě, který je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u společnosti určené k provedení záruční opravy. V případě, že není možné zajistit opravu tímto způsobem, zajistí opravu prodávající.

Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou nemohl odběratel věc užívat v důsledku vyřizování reklamace

Postup při reklamaci

K zakoupenému zboží dostanete originál potvrzeného záručního listu. Kontaktovat můžete servisy po celé ČR.

Kontaktovat můžete i prodávajícího.
Prodávající posoudí neprodleně povahu závady a informuje kupujícího o způsobu vyřízení reklamace (doručení reklamovaného zboží v originálním obalu na adresu společnosti určené k provedení záruční opravy nejbližší bydlišti kupujícího nebo na adresu prodávajícího).